Contact
+90 (264) 295 54 54
İŞLETME FAKÜLTESİ
İŞLETME BÖLÜMÜ
Faculty of Business and Economics
Marketing and Management
İŞLETME FAKÜLTESİ
İŞLETME BÖLÜMÜ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (DR)/
Tez adı: Marka denkliğinin tüketici temelli öncülleri üzerine bir araştırma: Perakende sektörü örneği
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)/
Tez adı: Tüketicilerin özel markalı ürünlere yönelik tutumları ve bu tutumlara etki eden faktörlerin incelenmesi
NAZİLLİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR./
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları yoksulluğun son erdirilmesi, çevrenin korunması, iklim krizine karşı önlem alınması, refahın adil paylaşımı ve barışı hedefliyor.
© Copyright 2025 » Sakarya University » BAUM